Een 7-daags bezoek!

9 maart 2014 - Surrey, Canada

Morgen is het de laatste avond die ik en Scottie zullen doorbrengen met mijn zus Lore, vooraleer ze na een week bezoek terug naar België vliegt, en het is een superweek geworden!

Vorige maandag kwam Lore uitgeput aan op YVR Airport in Vancouver. We waren heel excited voor Lore haar komst.

Lore ArrivesLoreAIRLoreSAIR

Het is een supertoffe week geworden, zo zijn we onder andere gaan shoppen

ShopLTshopsWentSHOP

We hebben Vancouver en omstreken bezocht

CnDONUTTIMS

, en we zijn een dag naar Seattle in the United States geweest! Ik was heel excited om mijn eerste grote Amerikaanse stad te bezoeken, zo bezochten we er the 'Gum Wall, een muur vol kauwgom, oorsprongeklijk gebruikt om geldtips te geven, nu is het een populaire bezichtigings activiteit in Seattle.

Gumwall

Uiteraard hebben we the space needle ook eens van dichterbij bekeken, supermooi om te zien!

Bro&SisSeattle3TweeSpace

Three

En uitendelijk hebben we onze Seattle dag mooi kunnen afsluiten met filmsterren uit de nieuwe Divergent filmtrilogie te ontmoeten. Zo ontmoetten we Miles Teller en Jai Courtney.

TSJai LoreMiles IMG_0816

Een mooie afsluiter van de bezoekweek was het vieren van mijn 20e verjaardag!

BALLOONS

Al bij al de moeite waard, al was het maar een week. Voor de rest kijk ik erg uit naar mijn verdere maanden in Canada, en Thailand, dat nu langzaam aan in zicht komt. Ik woon hier nu bijna een half jaar, maar het voelt alsof ik nog maar enkele dagen hier ben. Ook heb ik in de afgelopen maanden sterke vriendschappen gevormd die ik na mijn vertrek in stand hoop te houden. De tijd vliegt veel te snel voorbij...

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl