Julia & Bates

30 oktober 2013 - Aldergrove, Canada

Wat een geweldige dag! Nadat ik erachter kwam dat JULIA ROBERTS een tandarts afspraak had in de buurt zijn ik, de mama van een vriend en de zus van die vriend naar de tandartspraktijk gereden om een glimps van haar op te vangen. Een uur lang hebben we als echt paparazzi in de auto gezeten, maar helaas deze keer onsuccesvol. Maar aangezien Mrs. Roberts hier in de buurt een film opneemt, zullen zich er nog wel kansen aanbieden.

Daarna zijn we naar de Bates Motel set gereden! (filmset uit de beroemde Psycho films, en uit Bates Motel season 1 & 2)

SAM_0762 SAM_0764  SAM_0766  SAM_0768

Foto 1: de tandartspraktijk waar we op Julia Roberts gewacht hebben, de andere foto's zijn setfoto's van de Bates Motel set. Aangezien ik een fan ben van de oude thriller klassieker en van de nieuwe serie was het natuurlijk super super super om de echte set met eigen ogen te kunnen zien. Echt iets voor mij! Dus hopelijk vang ik binnenkort eens een glimp op van Julia Roberts en in de tussentijd heb ik vrijdag een sollicitatie gesprek! Things are looking up!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade