Storybrooke, Kerstmis & IKEA

9 december 2013 - Aldergrove, Canada

Het is ondertussen al meer dan 2 maanden geleden dat ik met een grote smile en toegegeven, een bang hartje het land uitvloog, en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Ik heb het gevoel dat ik enorm veel bijleer en langzaam aan zelfstandiger wordt.

Een kort verloop van het fantastische vandaag:

Deze morgen werd ik wakker om te ontdekken dat het hier zwaar gesneeuwd heeft

Sneeeeuw   canadahasSNOW

Sinds ik hier in Canada ben, ben ik samen met mijn nieuwe Canadese vriend een tv serie beginnen volgen, Once Upon A Time, dus moesten we uiteraard eens naar de fictionele stad 'Storybrooke' rijden, aangezien de serie hier een uurtje vandaan opgenomen wordt, en het was echt geweldig!

Yeeeey  STORYGRANNY

LibraryME Scottie

Voor de rest wordt mijn tijd ingenomen door 1 ding: kerstshoppen! Cadeau's kopen voor de mensen met wie ik mijn Kerst doorbreng dit jaar, zo geweldig! Vooral omdat Kerstmis hier nog groter is dan in België!

Mijn Kerstplannen om op kerstdag op mijn lui gat in de zetel te ploffen en lekker thuis alleen te zitten en niks te doen zijn alvast geschrapt, aangezien ik Kerstmis mag doorbrengen bij de familie van mijn vriend & roommate Scottie, en ik kijk er superfel naar uit om Kerstmis in Canada door te brengen dit jaar!

En we hebben nieuwe IKEA meubelen! Dus aan comfort zal het me niet ontbreken de komende tijd!

IKEA IK2

Alles gaat hier dus zeer goed, ik ben gelukkiger dan ooit en geniet volop van de vrijheid die het alleen wonen aan de andere kant van de wereld aanbiedt.