Mijn eerste Thanksgiving!

15 oktober 2013 - Coquitlam, Canada

Ik ben er een dag te laat mee, maar toch: Happy Thanksgiving everyone! Gisteren heb ik eindelijk mijn eerste Thanksgiving kunnen vieren, en ik vond het echt geweldig.

Waar ik vooral naar uitkeek was het samenzitten en vertellen waar ik dit jaar dankbaar voor was. Voor mij was dat de steun van mijn ouders, waardoor ik nu hier zit.

Ik heb nog altijd de tijd van mijn leven, alleen is vandaag de eerste zware tegenslag gevallen. Toen ik de vrouw die mij mijn kamer verhuurt vertelde dat ik graag eerder zou verhuizen omdat ik me hier slecht voel, zei ze botweg dat dat niet ging omdat ze het gehele huurbedrag samen met de schadewaarborg al had uitgegeven, en dat ik maar moest wachten tot het einde van de maand om te verhuizen. Nog nooit heb ik zo'n verleiding gevoeld om iemand een rake slag in het gezicht te geven. Met andere woorden, ik woon bij een vreselijk rotwijf.

Verder had ik vandaag mijn eerst sollicitatiegesprek, dat heel goed verlopen is, alleen ben ik er vrij zeker van dat andere mensen met meer ervaring de job krijgen. Er zullen nog wel sollicitaties volgen...

Voor de rest trek ik mijn plan wel, allen kan ik niet wachten om te verhuizen aan het eind van de maand.