Faire du crêpes

20 oktober 2013 - Aldergrove, Canada

Het is ondertussen 2 dagen geleden dat ik verhuisd ben vanuit mijn levende-hel huurkamer situatie. De eerste nacht ben ik ik een jeugdherberg in downtown Vancouver verbleven, om de volgende dag hier in Aldergrove bij het gezin van een vriend te blijven overnachten.

De laatste 2 weken van oktober zou ik normaal gezien hebben doorgebracht in een goedkope jeudherberg, maar toen kwam de oplossing in nood: ik kan hier een maand lang verblijven voor 200 euro, wat veel geld bespaart, omdat een eigen plaats huren veeel duurder is. Zo hebben ik en toekomstige roommate meer tijd om samen naar de ideale woonplaats te zoeken, en zo heb ik meer tijd om een job te vinden.

Hier hebben ze intussen een grote voorraad glutenvrije bloem gekocht speciaal voor mij, zodat ik vandaag pannenkoeken kan maken en koeken of muffins als ik zin heb om iets voor mezelf te maken. Ik voel me er wel schuldig over dat ze er hier zoveel extra moeite in steken om het mij ietwat gemakkelijker te maken. Een werelds verschil met mijn vorige verblijfplaats. Natuurlijk moest ik mezelf weer eens in een gênante situatie plaatsen door een ei kapot te laten vallen op het keuken aanrecht, weer iets typisch voor mij. Gênant... Gelukkig vond niemand het erg en blijkbaar meer amusant. Goed voor mij dus! Verder ben ik gewoon super gelukkig dat ik een nieuwe verblijfplaats heb, waar ik me zo goed voel dat de komende maand gewoonweg niet meer stuk kan!

And now for some job related news:

Bijna een week terug heb ik mijn eerste job interview (sollicitatie) gehad, bij DavidsTea in Guildford Town Mall. Het was een groepssollicitate dus dat nam de stress wel wat weg, maar die job gaan ze waarschijnlijk aan iemand met meer ervaring geven.

Verder ben ik op het moment bezig met CV's in te dienen bij winkels zoals HMV (film & muziek, dus zeker iets voor mij) en bij cinema's. Hopen, hopen, hopen dus dat ik een sollicitatie aangeboden krijg ergens waar ik supergraag zou werken en waar ik een sterke kennis heb van,de producten die ik verkoop.

Dus op het moment gaat alles sehr gut hier!

Naamloos