een nieuwe woonst

28 september 2013 - Coquitlam, Canada

Enkele uren geleden ben ik ingetrokken bij Cherry, die me een kamer verhuurt voor oktober. De huur en schadewaarborg zijn betaald, dus heb ik officieel mijn eigen kamerwoonst! Wat ik echter niet wist is dat deze vrouw, die superlief is trouwens, gek is!

Ze kookt enkel gezonde producten, heeft mijn ziel gereinigd door met een mes rondjes rond mij te draaien en zogezegd alle spanning van mijn lichaam te snijden en heeft me tarotkaarten laten trekken... Maar ze is wel een supervriendelijke dame, dus dat zie ik graag door de vingers! Het is eens iets anders hè.

Volgende maand ga ik eindelijk een plaats zoeken en krijg ik een roommate, ik kijk er naar uit! Maar nu komt het moeilijke gedeelte -> een job zoeken

Maar tot zover is het nog steeds geweldig!

1. Luc:
    29 september 2013
    "t zal een relaxed verblijf worden na die 'messenkuur'.
    Hopelijk brachten ook de tarotkaarten goed nieuws!
    Amuseer u daar. Grtz
  2. Ornella:
    Hey Tomas!
    Super dat je dit doet en zeker na ons gesprek bij M. Had nooit gedacht dat je hiervoor zo open zou staan en dan nog wel op deze manier je "leven" in eigen handen neemt!!!
    SUPER!!!!!!! blijf je reisblog zeker volgen, om jou maar ook ben enorm nieuwsgierig naar je avonturen laat je is weten waar je zit....heb namelijk een vriendin die in Canada woont en misschien...
    Grtjs Ornella en Eddy
  3. Mama:
    29 september 2013
    dan kunt ge eindelijk uw grote valies opendoen. Terug dichtkrijgen na die maand zal iets moeilijker zijn vrees ik. Geniet van uw leven met gereinigde ziel...
    X mama
  4. Thonissen margriet:
    29 september 2013
    amai Tomas super wat je daar allemaal doet en meemaakt. Een messenkuur, gezonde voeding??? Wat nog allemaal? Ik ben blij dat het je goed gaat en ik vind dat je een leuke aangename schrijfstijl hebt. Dus, dat vraagt naar meer. Groeten uit As en zeker van twee apen die je nu al erg missen.